La Haleală

La haleală este o rotiserie pe Bd. Gheorghe Duca, în apropierea gării de nord (îl găsiţi şi pe google maps), unde am avut ocazia în repetate rânduri să mănânc cea mai bună shaorma de berbecuţ posibilă. Cu o varietate destul de mare de sosuri şi legume, spre deosebire de shaormeriile mai sărace, care în afară de castraveţi şi varză nu-ţi mai oferă cine ştie ce. Nu vă speriaţi de preţul măricel (20 lei), pentru că merită din plin. Indiferent de mărime sau de cât de înfometat eşti, garantez că o să te saturi fără probleme. Atenţie, însă, la cât de condimentată o cereţi, pentru că eu mănânc mai picant de obicei şi într-o noapte mi-a făcut-o de am mâncat cu lacrimi şi sughiţuri. Aşa că dacă nu mâncaţi iuţeală hardcore, feriţi-vă de ardeiul iute.

Ca şi concluzie, dacă nu aţi mâncat niciodată şaorma de berbecuţ, recomand din toată inima. Momentan, de când s-a închis Halal Zam Zam, La Haleală se face cea mai bună shaorma din Bucureşti, imho.
Enjoy.

2 thoughts on “La Haleală

  1. I approve of this message. Drumul catre shaormerie, venind dinspre Romana este plin de alte „bunatati” la cam acelasi pret, insa aceasta merita mai mult. Shaorma e gustoasa si bogata, numai buna dupa vreo 3 beri pe stomacul gol!

  2. ANTENTIUNE! SA NU CERETI IUTE DE LA HALEALA!
    Eu mananc extrem de iute TOT TIMPUL iar sosul de ardei Jolokia al lor este cu mult peste limitele acceptabile ale OPCULUI!
    Este intratat de iute, ca pur si simplu nu este comestibila.
    Mi-a paralizat gura si mi-a dat sangele pe nas de la o singura gura de shaorma de la ei!
    Nu sunt un fatalau care mananca si el ardei iuti odata pe saptamana si se lauda!!!
    Mananc exagerat de iute NONSTOP si cu toate astea am fost mutilat de acel ardei despre care am aflat ulterior ca foloseste in productia armelor paralizante!
    http://en.wikipedia.org/wiki/Naga_Bhut_Jolokia

    Va rog sa ma intelegeti ca nu am stiut ce imi luam si pur si simplu am aruncant shaorma din cauza acelui sos!
    Este ingredientul celor mai iuti sosuri din lume ce se gasesc in cartea recordului!
    Verificati pagina asta sa vedeti in sosurile astea cum nu lipseste ardeiul naga bhut jolokia
    http://www.hotsauceworld.com/hottest-hot-sauce.html

Lasă un răspuns

