Zona Cișmigiu – Kogălniceanu

PATATY KEBAB

Locație – vizavi de liceul Lazăr, pe Regina Elisabeta.
În principiu e rotiserie, dar mai au niște burgeri interesanți, deși sunt destul de mici pentru prețul pe care îl au (aprox 6 lei). Au shaorma la prețuri foarte bune (de vită: lipie mare 11 lei, medie 9 lei, de pui – 10 lei lipia mare) și în banii ăștia este decentă, au și niște sosuri interesante. Partea proastă e că shaorma de vită se găsește foarte rar. Au șnițele destul de bune, tot la un preț decent. Dacă vă găsiți în zonă și vă e foame, îl recomand.

KOGĂLNICEANU KEBAB

Locație – în Piața Mihail Kogălniceanu, pe partea dreaptă cum mergeți spre Facultatea de Drept și Piața Operei.

Aici am mâncat prima și ultima dată acum vreo 4 ani, o shaorma mare. Mă rog, am luat 2 guri și am aruncat-o. Nu știu dacă s-a mai schimbat între timp, dar pe vremea aia era oribilă. Carnea avea un gust foarte ciudat și, pe lângă zgârciuri, conținea și ficat. Nu știu de ce, nu știu de unde. Eu nu suport ficatul, indiferent de ce fel e, așa că am înghițit cu nod și am aruncat aproape întreaga shaorma mare la coș. Repet, poate în timp s-au mai schimbat, dar nu pot să-l recomand atâta timp cât eu n-am să mai cumpăr ceva de la ei.

KEBAB MANIA

Locație – Tot în Piața Mihail Kogălniceanu, vizavi de Kogălniceanu Kebab.

Asta e o shaormerie care intră la categoria „mâncare foarte ieftină”. 3 lei shaorma mică (deși are cam 2 înghițituri, de-ale mele ce-i drept), cea medie 5 lei, cea mare 8 lei și cea uriașă – 15 lei. Uriașă nu știu cât e, dar cu una mare mă satur de obicei. E deschisă non-stop și e mereu coadă. Shaorma e destul de ok, la banii ăștia nu puteți să vă așteptați la un gust deosebit, sosurile sunt cele clasice, maioneză simplă sau cu usturoi, ketchup dulce și picant, ca salate au castraveți murați și varză și eventual ardei iute. Atenție însă, pentru că ardeiul ori este foarte iute, ori nu prea are niciun gust, în funcție de cum aveți norocul. Vă recomand să cereți fără varză, pentru că este pur și simplu varză tocată, nici sare nu prea are și mai mult strică gustul. Ce mai recomand de la ei este sandvișul cu șnițel, la 5 lei, care este foarte bun pentru prețul ăsta, șnițelul destul de mare și o masă destul de consistentă. Mai au inclusiv meniu cu șnițel, la 8 lei, dacă preferați așa în loc de sandviș. Au de asemenea pizza, dar nu recomand deoarece nu este tocmai gustoasă și la prețul pe care îl are (între 12-15 lei), mai bine vă luați pizza de la Spring Time cu 10-11 lei, cam la aceeași mărime, dar mult mai gustoasă. Am mâncat o singură dată pizza, mexicană mi se pare, cu 3 boabe de porumb, foarte puțină carne și o tonă de ardei iute deasupra.

2 thoughts on “Zona Cișmigiu – Kogălniceanu

  1. la kebab mania am avut nesansa sa nu primesc bon fiscal pentru o comanda mai mare si sa fiu injurat ca la usa cortului cand am cerut. saorma e ok, dar serviciile de rahat. sincer as prefera sa platesc mai mult si sa se comporte cu mine ca si cu un om. au zeci de oameni la coada constant, nu fac bon fiscal, deci declara 10 saorma vandute pe an, cifra de afaceri de sute de mii de ron si profit – zeci de mii. deci sunt niste tepari care cumpara alimente ieftine si proaste si le vand la preturi mici. afaceri ca la romani. stiu zeci de oameni care nu mai merg acolo din diferite motive, de la probleme cu bonul fiscal, la carne cu miros ‘ciudat’ de la care i s-a facut rau si a facut intoxicatie, pana la faptul ca uneori femeia de la casa ia banii si da acele bonuri pentru mai putine produse.
    ANPC se plimba des si isi iau spaga, deci nu e ok ceva acolo nici cu calitatea nici cu fiscalitatea.
    pe scurt… feriti-va ca daca vi se face rau anpc nu o sa va ia partea nici daca faceti infectii nici daca muriti

Lasă un răspuns

