Derya Doner Kebab

Derya este un fast-food din militari, la Valea Lungă, pe partea stângă cum mergeţi spre autogară. Au un meniu destul de variat, pe lângă shaorma mai au diverse tipuri de salate, preparate din pui, din care am încercat Crispy strips-urile care sunt relativ ok, dar nu m-au dat pe spate. Pe lângă toate astea, au şi ceva prăjituri. Ca şi mărime sunt ok pentru preţul pe care îl au, dar ca gust… recomand mai degrabă cofetării care se ocupă numai cu asta. Am mâncat de la ei cremşnit şi ecler cu ciocolată şi nu pot să mă declar mulţumit de vreuna. Deci nu pot să zic că au cea mai gustoasă mâncare, dar la ei am mâncat cea mai mare shaorma de până acum.
În general, dau gata mâncarea destul de repede, iar la aproape 1m90 şi 84 de kile, nu sunt tocmai micuţ şi când muşc din vreun fel de mâncare, se simte. Eh, mi-a luat 35 de minute să dau gata o şaorma de vită mare de la ei, în condiţiile în care din orice altă parte, o şaorma mare o dau gata în cel mult 10 minute. Aveam senzaţia că nu se mai termină, iar până a doua zi la ora 19:00, nu am mai simţit nevoia de mâncare. E URIAŞĂ. Se reflectă şi în preţ (17 lei), iar ca gust e destul de bună. Sosurile şi condimentele sunt destul de standard, dar carnea de vită era destul de bine condimentată şi bine făcută.
Recomand dacă sunteţi foarte mâncăcioşi, dacă nu, o să vă săturaţi lejer şi cu shaorma mică.

Lasă un răspuns

