Dristor Kebab

Bănuiesc că nu prea mai e lume care să nu fi auzit de shaorma de la „Dristor”. Lăudată şi răs-lăudată de toată lumea care habar-n-are ce gust ar trebui să aibe de fapt o şaorma. Pentru că da, şaorma de la dristor e de kkt şi e probabil cea mai overpriced shaorma pe care am mâncat-o.

Şi nu-mi spuneţi că era mai bună înainte, dar s-a stricat între timp, că tot de kkt şi overpriced era şi acu’ 3 ani când am încercat-o prima dată, din curiozitate. Nu mă refer neapărat că e de kkt ca şi gust, pentru că nu e. E un pic peste medie. Dar după tot hype-ul creat, ai aşteptări, te aştepţi să fie super bună, nu un rahat un pic peste medie pe care îl termini din 4 muşcături şi costă 18 lei sau ceva de genu’. E de kkt pentru ce oferă. Dacă ar fi costat 11-12 lei, n-aş fi avut nimic împotrivă. Dar aşa, aş putea să enumăr câteva shaormerii cu câteva clase peste Dristor.

Totuşi, nu au doar şaorma în meniu, şi din ce am auzit, baghetele sunt destul de bune şi la preţuri rezonabile, dar încă nu am apucat să mănânc.
Deci nu recomand Dristor pentru şaorma, contrar a ce zic majoritatea oamenilor care au mâncat de acolo.

2 thoughts on “Dristor Kebab

  1. Am un Dristor Kebab pe langa munca la care am recurs de multe ori in pauzele de masa. Daca esti nevoias ca mine, Super Sandwich-ul la 6 lei e destul de convenabil. Da, ai doar vreo doua amarate de felii de sunca in el, dar cartofii, sosurile si legumele reusesc sa umple bagheta respectiva destul de bine, rezultand un sandwich care iti amana foamea cu succes.

    Daca ai ceva banuti in plus, poti sa te intinzi la o bagheta de pui la 10 lei. Carnea de pui de la Dristor mi se pare destul de ok facuta in comparatie cu alte shaormerii, dar decat sa-ti iei ceva cu carne de vita de la ei, mai bine ai rumega carton. Cea mai fada si necondimentata carne de tipul asta pe care-am gustat-o vreodata.

    Anyways, aseara eram destul de infometat si-am zis „ce naiba, hai sa incerc ceva nou”, asa ca m-am incumetat la o shaorma de pui. 15 lei e un pret cam piperat, dar m-asteptam sa-mi bubuie mintea.

    …si mi-a bubuit-o! De plictiseala! Cum ai zis, e un pic peste medie, dar e foaaaarte overhyped. Cei mai prosti 15 lei cheltuiti vreodata. In fine, cel mai mult recomand bagheta de pui, sau daca esti mai sarac, super sandwich-ul, dar la cat de underwhelming si overpriced este shaorma mai bine ai cere shaormarilor sa-ti imprumute un ruj. Nu de alta, dar sa arati si tu frumos data viitoare cand te fut.

  2. Yeah. Mor când aud pe toată lumea, shaorma de la Dristor în sus şi în jos, că nu ştiu eu ce e bun. Pfff, overpriced and overhyped shit.

Lasă un răspuns

