Restaurant: Lotca

După titlu, bănuiesc că v-aţi dat seama că de data asta vă prezint un restaurant pescăresc.
Vreau să încep spunând că nu sunt mâncător de peşte, dar prin anumite împrejurări am ajuns să iau masa aici. Nu e vorba că nu-mi place peştele, dar în general nu am răbdare să stau să-l dezosez, aşa că fiecare masă unde se serveşte peşte, pentru mine e un chin, aşa că vă daţi seama că nu am fost foarte încântat când am auzit că urmează să ajung într-un restaurant cu specific pescăresc. În schimb, iubesc pescuitul, dar asta deja e altă poveste.

Eh, ajungem la restaurant, pe str. Mihai Eminescu, aproape de intersecţia cu Calea Moşilor, ne aşezăm la masă şi eu m-am apucat să frunzăresc meniul în speranţa că pot găsi şi altceva în afară de peşte. Vreo 4 feluri de mâncare în meniu, dar la faţa locului nu aveau decât ceva piept de pui, pe care nu îl suport, pentru că în general nu suport mâncarea care n-are niciun gust.
Însă ospătarul mi-a fost de mare ajutor şi mi-a recomandat şalău, la care am zis ok. Btw servirea este foarte ok, ospătarii sunt cunoscători, atât în ceea ce priveşte mâncarea, cât şi băuturile recomandate, se mişcă repede (nici prea repede. da, se poate, o să vă povestesc într-un articol viitor), sunt foarte amabili.
Dar, înainte de felul principal, ne-am încălzit cu nişte aperitive. Icre de ştiucă, servite foarte frumos cu nişte ceapă roşie alăturat, şi nişte gujon de şalău. E un fel de pui shanghai, doar că e, logic, peşte în loc de pui. Are un gust foarte bun, mai ales cu mujdei. Apropo, mujdeiul de la Lotca este foarte, foarte bun. Gros, consistent, foarte gustos.

Am sărit peste borşul pescăresc, dar am înţeles de la cine a mâncat că este aproape la fel de bun ca ăla din Deltă. Peşte proaspăt şi destul de mult, iar zeama… oh well, pentru mâncătorii de peşte este de vis.

A venit şi felul 2, şalău tras în unt cu cartofi gratinaţi şi o salată de roşii. Foarte gustos, atât şalăul cât şi cartofii, iarăşi, servite cu mujdei, o nebunie.

Meniul este destul de variat, peştele e mereu proaspăt, atmosfera foarte bine recreată, chiar n-o să vă fie greu să vă imaginaţi că sunteţi undeva în Deltă.
Ar fi bine totuşi să vă feriţi de chifteluţele de peşte, am înţeles că nu sunt tocmai grozave.

Deci, în final, am rămas plăcut surprins de acest restaurant pescăresc şi cred că o să-l mai vizitez, dacă o să mă prindă vreodată pofta de peşte.

Pentru mai multe informaţii, intraţi cu încredere pe http://www.lotca.ro/ , unde veţi găsi meniul complet, cu preţuri, date de contact, o scurtă prezentare a restaurantului.

Enjoy.

Lasă un răspuns

