On Plonge – Constanța

Am rămas dator dintr-un post trecut, cu o povestire despre ospătari care se mișcă prea repede. Întâmplarea e de câțiva ani, între timp nu știu dacă s-au îmbunătățit sau nu serviciile, dar povestea e totuși haioasă.
Eram în Constanța la vremea respectivă, vine 14 februarie, și nah, hai să ies cu prietena de atunci la o cină romantică. Întreb în stânga și în dreapta, aflu de local – On Plonge, chiar pe malul mării, aproape de port. Buuuun, zis și făcut, ăsta e. E adevărat că e mai mișto vara, când poți sta pe terasă, te uiți la iahturi și ascuți valurile, dar până la urmă s-a potrivit și atunci. Eh și ajungem noi la restaurant, ne așezăm la masă, comandăm fiecare câte o ciorbă, felul 2, o sticlă de vin, cum se procedează de obicei. Stăm câteva minute, vine ospătărița și aduce o ciorbă și mi-o pune în față. Mai așteptăm un pic, se mai fâțâie ospătărița, o chem și o întreb: „nu vă supărați, dar ciorba ei?” „care ciorbă?” „păi am comandat câte una de fiecare” „ah, îmi cer scuze, m-am încurcat, bla bla.”. În fine, îi aduce și ei ciorba după vreo 2 minute, începem să mâncăm, iau 3 linguri de ciorbă și mă trezesc că îmi aduce felul 2, pe care bine-nțeles că abia a avut loc să mi-l pună pe masă. Wtf. Din experiența mea oarecum sumară, între felul 1 și felul 2 la restaurant mai aștepți măcar 10-15 minute. Mai se așează mâncarea, mai bei o gură de vin, mai fumezi o țigară. Nu, aici grabă mare.

Mă rog, până la urmă, mâncarea a fost destul de decentă și nici prețurile nu mi s-au părut atunci foarte piperate, știu că a fost undeva pe la 70 de lei cu totul. Din ce am auzit, au specialități maritime foarte bune, fructe de mare și alte chestii care mie mi se par dubioșenii și nu mă ating de așa ceva. Dacă, însă, sunteți fani, atunci vi-l recomand.

Lasă un răspuns

